Компанія "WOW LOOK" - піклується про своїх покупців і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші.
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ними використаний за призначенням. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту.
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:
- обміняти товар належної якості;
- повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар зі служби доставки.
Який товар підлягає обміну:
- товар, на який є чек;
- товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- товар, після купівлі якого минуло до 14 днів.
Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Умови оплати доставки при поверненні:
- при поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому, відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається;
- при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума за доставку вираховується з покупця;
- якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку обидві сторони оплачує продавець.
Процедура повернення товару неналежної якості:
- зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар;
- усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару, на карту або грошовим переказом у відділенні Нової пошти чи Укрпошти, протягом 3-х днів з моменту отримання продавцем посилки у службі доставки.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, якщо товар був неналежною якістю. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Завжди перевіряйте товар одразу при отриманні. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його отриманні та огляді обов'язково складається відповідний Акт і про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.
Список товарів, що не підлягають обміну чи поверненню.
Товари належної якості, в яких компанія може відмовити в обміні та поверненні відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню (обміну), а саме:
- панчішно-шкарпеткові вироби (шкарпетки)
- нижня білизна